Jumaat, 9 Disember 2011

fuck off lha weyy

Hidup ini penuh dengan cabaran dan dugaan . Aku tak sangka gila dengan semua yg terjadi ini , orang yg aku percaya selama ni benci pada aku . Macam aku tak percaya semua ini terjadi , Kenapa la aku tak percaya kawan-2 aku dari dulu lagi . Dya hanya permainkan diri aku ni , kenapa sekarang aku baru sedar . Aku benci gila lelaki macam tu , aku betul-2 benci kat dya sekarang ni . Kenapa aku permainkan perasaan insan yg tak bersalah sbab lelaki yg tak guna tu , dan kenapa aku haruskan permainkan perasaan kekasih hati aku demi lelaki tak guna tu . Aku rasa bersalah sangat kt semmua yg aku saketi selama ni sbab jantan tak guna tu . Aku mintak maaf sbab aku dah saketkan hati korang semua sbab jantan bodoh ni . Sial la weyy , takdak manusia yg biasa aku jumpa macam hg yg kejam tu . Aku benar-2 benci sebenci-2 nya pada hg kini . Meluat aku dengan perangai hg tu babi  . Hg jangan pernah muncul dalam hidup aku lagi , aku benci hg gila-2 sial . . Dulu aku percaya hg tapi kini aku benci hg plus++++++                                                     


nah amik kat hg .
hg bodoh tau tak , hg tu kaki kikis takdak orang mau kt hg sial . .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan