Ahad, 4 Disember 2011

sayang

Hello all , hari ni update pasal sayang . Korang paham apa maksud sayang kew ? Sebelum nk cerita kenapa aku tulis pasal ni , mai lha nk bagitau dulu apa maksud sayang . Sayang bermaksud bila kita sayang seseorang itu sayangi lha dia dengan sepenuh hati kita . Kerana dia bagaikan nyawa kita . Tu jew lha aku tau pown :P 

::: Kisah ni aku tulis bub aku sayang sangat kt seseorang tu tapi dia tak besa paham kenapa aku sayang dia . First sekali aku bagitau kenapa aku sayang hg , sbab hg paham aku hg baek dan yg penting sekali hg tk macam orang laen . Hg beza dari orang laen tu bg aku . Kenapa aku cakap macam tu , sbab nya kt luar hg garang sangat tapi bila hg dengan aku hg baek . Hg tk macam laki laen tau tk , hg punya cemburu tu mengalahkan perempuan . Tapi aku sayang kt hg sbab dalam garang hg tu , hg menghargai diri aku hg hormat kt Mama dengan Abah aku . Hg nktau macam mana aku sayang hg . Aku dah laku kan yg terbaik utk hg , .  
        

Tiada ulasan:

Catat Ulasan