Sabtu, 17 Disember 2011

Ohhh idaman aku .


Setiap hari aku lihat kereta ni , makin lama hati aku dah suka dan sayangkan kereta ni .
Tapi aku hanya mampu melihat kerna tak mampu nak beli . .

kalau aku banyak duet , aku dah beli kereta camry ni . .
setiap malam sebelum aku tidur selalu aku akan sebot nama kereta ni .
Entah apa yg ada pada kereta ni , sampai menarik hati aku untuk terpikat pada kau camry . .
Aku berjanji pada diri aku sendiri , bila aku dah ada lesen aku nak beli kereta ni .
tapi aku takmau mengharapkan mama dengan abah aku .
Aku nak aku beli kereta ni dengan hasil aku sendiri .
Tapi aku kena kerja dulu sebelum beli ,
hmmm pernah aku terfikiq kalau aku kerja kan samapai bila aku tak akan dapat kereta ni , .
Sebab aku taktau apa yg aku nak kerja nanti .
Kalau kerja bagos buleyh lha beli kereta ni , tapi kalau kerja pown tak , .
Aku hanya buleyh mimpi dan tengok orang laen naek kereta ni . .
Kalau aku dapat beli kereta ni , aku akan rasa aku lha orang yg paling bertuah bub dapat beli kereta ni . .

kalau lha aku ada banyak duet macam ni , aku dah beli kereta ni . .
tapi aku takdak banyak macam ni .
Hmmm , aku nak simpan duet memey tak buleyh arap lha .
Tak sempat nak beli kereta aku dah perabih duet :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan