Selasa, 20 Disember 2011

Hoho , happy saja

Oiiiitttt , tikus semua p maen jaoh-2 . .
suh , suhh . .
berabuk suda aku pny blog ni .
maklum lha da lama tk bukak , besa lha skrang ni busy sikit .
Sorryyy ea tk update status . 
Haaa , nak mula dah cerita ni , meh baca ramai-2 sikit . .
Ehhh , lupa plak nak bg salam , Assalamualaikum semua .
sehat tak , dah makan . Apa korang buad kt sana tu .
ehh bnyak bunyi plak aku ni an , mesti penat kannn dengar aku bising ni .
weee , seronok nya aku hari-2 yg aku lalui .
biasa lha , aku dah mulai hidopp aku yg lama .
Sekarang ni aku dh byk berubah , disebabkan BFF aku sorang ni .
Hahah , percaya atau tk tapi itu lha hakikat nya .

Bukan aku mintak pown semua ni . Tapi kali ni aku benar-2 berubah .
Tanpa paksaan , aku berubah dari gerak hati aku sndiri .
Entah kenapa aku buleyh buleyh berubah sbb kau .
Kau beri kata semangat buad diri aku , walau tk di ucap .
aku pham apa maksud kau , aku happy .
Tapi betul apa orang kata , yg jahat tk semestinya jhat dan
yg baek tk semestinya baek buad selamanya . .
korang ingat semua manusia ni perfect ka , ehh korang silap okay .
tkdak seorang manusia pown yg tk buleyh lari drpada melakukan kesilapan .
Aku tak maksudkan sapa-2 . Aku ni bukan lha nak tunjok bgos.
Tapi benar itu semua , aku percaya bub aku sndiri dh buleyh ubah diri aku .
aku bangga bub aku dah tk macam dulu , aku buleyh pham hati orang .
Aku dah buleyh Hormat orang tua pada aku .
Biar orang nak kata apa pown aku tk kesah k .
Tapi aku mampu ubah diri aku tnpa paksaan dr orang laen .
aku berubah atas hati aku , bub aku sayang seseorang tu .
aku tkmau dya terluka buad kali -2 dgn perangai aku .
ehhh , #terfeling-2 plak kt sini , maaf pd yg tk suka .
Aku happy dpt bersama balek , kdg-2 hati ni rasa bersalah sngat ,
tp apa buleyh buad bila hati kita dah sayang kt seseorang tu .

Sampai sini ja lha , cheq da natowk . Nanak p tidur dulu . . Aku caloo dulu okay .
Sakettt tngan ni taip . Perhhh . . Hidop biar gembira selalu .
ehh , lupa lagi aku ni .
Nanak ucap Selamat Malam , Sweet Dream . BYe .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan