Khamis, 15 Disember 2011

tak ku sangka dan tak ku duga jadi begini .

Hey-2 . .
sweet kan teddy ni , tapi ni couple bukan sahabat macam kita kan . .
kalau awak nak tau macam ni lha persahabatan kita .
awak saya mintak maaf sebab saya dah lukakan hati awak .
aku taktau kenapa dengan hati aku ni awak .
semalam aku dah cuba berterus terang dengan kau , tapi kenpa kau tak paham diri aku .
dan kenapa kau harus berlalu pergi meningalkan aku .
aku rasa bersalah sangat bila berterus terang . aku tau aku akan saketkan hati kau bila aku berterus terang .
tapi aku berterus terang sbab taknak kau pikir lagi kenapa aku rapat dengan kau .

aku mintak maaf dekat kau sangat-2 . .
aku taktau kenapa dengan diri aku sendiri , aku tau kau sudah berpunya .
tapi entah la hati aku ni .
aku rasa susah hati sangat semalam bila aku berterus terang .
aku tau kau tak dapat maafkan aku . mesti kau akan engat kan kata-2 aku tu .
kau tahu bila aku cakap macam tu dekat kau , aku rasa bersalah sangat-2 . .
biarlah apa yg terjadi semalam , air laut dan tempat itu menjadi saksi luahan hati aku pada kau .


kau tau tak semalam masa kau pergi tinggalkan aku .
aku rasa sepi sangat hidupp aku masa tu .
aku rasa ditinggalkan keseorangan , dan masa tu aku tak mampu untuk bersenyum .
tapi apalah daya aku , biar hati aku ja tau apa isi hati aku pada kau .
aku dah taknak kedihan semua ni , nanti aku buleyh sewel lha kalau takdak kau .
takdak sapa buleyh ganti kau dalam hidupp aku .,
your first and last in my life. I love you friends .


sebakk gila hati aku semalam bila kau pergi tinggalkan aku .
hilang semua arah tujuan aku tanpa kau .
kau pernah jadi yg terbaikk dalam hidup aku .
kenapa eaa , aku rasa macam tu bila kau tinggalkan aku .
is that in naming a friend , not possible, what is love me at you ? ?Kau tau semalam aku tak buleyh nak tidur bub asyik teringatkan kau . Aku rasa aku gila kan kau kowwtt . .
Sewell da aku ni . :P
###  ayu ohhh ayu , kenapa lha jadi macam ni .
kenapa ayu oi , asal lha kau ngokngek  sangat ha ,
p sayang pada kawan baek  kau , kau ni ayu .
saja carik  pasal  , kau tak buleyh jadi macam ni ayu . .
kau tau kan , dya dah berpunya . tapi kenapa kau buleyh jadi macam ni ayu . .
kau punya sedihh tu macam orang putus cinta ja tau tak . .
kau sedar tak  apa yg kau buad ni ayu . . kau salah tau sayang hak  orang laen punya ,
susah betoyy lha kau ni ayu . kenapa kau sendiri tak  buleyh paham hati kau . . :(

Mood :: Gila tekanan aku sekarang ni , macam putus cintta suda . hahaha , kawan tetap selamanya dalam hati aku . .
CHoi lha kau ni ayu . . (Y)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan