Jumaat, 9 Disember 2011

Seronok tidak terkata tapi sedih jugak

Tadi aku rasa seronok sangat bila duduk dengan kawan-2 . Hari ni depa semua buad aku happy , buad aku gelak besar . Walaupown agak rosot sikit tapi kami semua seronok . Aku happy bila depa buad lawak macam ni , pecah perut aku gelak tadi . Tapi dalam gembira tu kami sedih jugak sebab sikit ja yg ada .
                              Semua gembira kan bila bersatu .

 Bub yg laen semua dah taknak bercampur semua ada urusan sendiri seperti Superhero saya sendiri dya menarik diri dari kami semua dengan mengabihkan masa dengan bermain permainan yg Bodoh Ryl dengan lansung mengperabiskan duet di k9 . Arhh , benci gila aku dengan sikap dya yg sekarang ni , tapi nak buad macam mana orang dah gila game memang tak buleyhh nak paksa lha . Dan ada yg bekerja . Kalau lha ramai kawan macam dulu kan bestt , mesti hidup saya akan bertambah ceria dari sekarang . Tapi ni semua hanya lha angan-2 kosong dan tak akan aku impikan seperti dulu lagi . Bila lha semua nak bersatu macam dulu lagi nanti buleyyhh lepak sampai lewat-2 . Kan best , bueyhh duk kat tepi pantai ramai-2 bergosip . Hahaha . Ronda ramai-2 sekali takdak lha ronda sorang-2 . Hurmm , tapi ni semua tak akan berulang balek . . Hurmm , taknak cita dah nanti buleyhh nagis sorang-2 . Bhaahah . . K bubye semua .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan