Selasa, 13 Disember 2011

Nyesal kenal dengan budak nihh .

Abah , ayu nak mintak maaf sangat-2 kat abah .
sebab aku tangkap gambar kereta abah lagi sekali .
ayu tau abah akan marah ayu bila dapat tau , tapi kali ni iklas dari hati ayu .
kalau kereta abah orang pecah cermin lagi , ayu akan bayar .
sbab ayu pesalahnya .
ayu tau abah da bagitau , tangkap gambar moto atau kereta bg nampak gambar plet .
kenderaan tersebut akan ditimpa bahaya . or rosak .
tapi ayu takmau orang kata ayu tipu depa .
Kalau orang buat kereta kesayangan abah rosak , ayu janji ayu bak n bayar balek .
ayu sanggup keja demi nak bayar kesilapan ayu .
Janji ayu takmau dengar orang laen hina keluarga ayu .
Ayu sebagai seorang anak marah bila seseorang hina keluarga ayu .
itu ja ayu nak abah faham .

                     
Ni kereta abah aku .
time ni dekat blah perak . nama jalan aku taktau .
Nombor plat kereta A-H 66-- .
--- rahsia lha nombor plat kereta . .
sat org mai curi plak . yg tu aku tkmau ganti . .
lepas ni aku takmau korang ungkit pasal family aku dah .aku menyesal kenal dengan sorang budak laki ni .
aku cakap semua tak percaya .
ni bukti nya , nanti kalau aku dah pakai fon mahal sikit kan .
aku nak tangkap gambar kereta ni lagi byk .

nanti sambung cita laen , tkdak mood .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan