Rabu, 14 Disember 2011

Kenapa dengan aku

Aku dah taktau nak luah kat sapa perasaan aku ni . .
aku memang betul-2 sayang kan dya .
sejak pertama kali bila aku dengan dya rapat .
entah macam mana aku buleyh sayangkan kawan aku sorang ni .
aku sendiri takpaham dengan perasaan aku .
susah aku nak dapat kawan macam dya .
dya kata perangai aku berubah , dulu aku takut . sekarang aku da makin berani .
nak tau kenapa aku berubah macam ni ,
aku takmau orang pijak pala aku . Aku sabar ada tahap batasan okay .
bukan sebab aku takut , aku tak suka gaduh dengan kawan aku sendiri .
untuk pengetahuan hg , aku tak pernah benci diri hg .
Kenapa tu aku sendiri taktau . Serioz aku lansung tak pernah benci diri hg .
aku sayang hg , tp hg tak paham perasaan aku .
tadi aku dah jelas kat hg , apa jawapan selama ni yg hg cari dari aku .
Tapi kali ni aku serioz , aku tak melawak okay .
Aku cakap terus terang yg ikhlas dari hari aku .
Tapi kenapa hg berlalu pergi meninggalkan diri aku keseorangan .
hg tau tak , aku sedeyy bila hg buad aku macam tu
.


Kalau hg nak tau , antara kawan dengan boyfie aku pilih kawan .
Kawan penting bagi aku . Kawan ceriakan kehidupan aku .
Aku mintak maaf kalau aku saketi hati hg tadi .
Aku tak sangka semua ni akan terjadi ,
Takdak orang besa jaga aku macam hg jaga aku .
Hg orang paling penting dalam hidupp aku .
Takdak hg hidupp aku tak bererti lagi .
aku taktau kenapa aku jadi macam ni wey , ni pertama kali aku jadi macam ni .
aku hilang arah tujuan bila takdak hg .
setiap hari aku menagis bila teringatkan hg .
entah kenapa hati aku jadi begini , bukan aku yg mintak .
selama ni aku menagis sebab putus cinta tapi kali ni laen .
Aku menagis sebab hg sahabat . Aku tak pernah macam ni sebelum ni .
Hg istimewa buad aku , maafkan aku sebab tak pernah nk hargai diri hg selama ni .
aku tau hg buad ni semua , untuk aku berubah hg takmau aku rosak dengan kehidupan ni .
Tapi aku silap masa tu , aku buad taktau dengan apa hg cakap .


putus cinta aku buleyh cari penganti nya .
Tapi kalau putus kawan dengan hg tak bermakna hidupp aku lagi .
semua nya akan hancur dengan begitu saja sahabat .
aku sayang hg sepenuh hati aku .
aku tau peluang hanya datang sekali dalam hidupp tapi aku tau semua nya  , dan semua
tak akan berulang kembali . Aku tau ada orang sayang dengan cintakan hg lagi berbanding aku .
aku takmau ada yg terluka , maafkan aku buad kali terakhir .
aku rela undur diri demi kebahagiaan hg .
aku sanggup hidupp macam ni asal hg bahagia , aku takmau tengok hg sedeyy lansung .
Aku sayang hg gila-2 . .


#
BUDAK NAKAL 09 .Nothing else can replace your place in my heart. .I will always pray that you be happy always .
D
o not be sad okay, I love you friends.
Thank you ever so for the best for me.
I highly appreciate all the sacrifices you near me.
I will remember you until the end of my life
.
aku harap kau faham , maaf aku tak pandai berbahasa english sangat . .

* sorry aku takdak mood nak cerita panjang-2 .
hanya luahan hati aku ja ni . .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan